pocone4 - Reisverslag uit Cuiabá, Brazilië van Ger Lugt - WaarBenJij.nu pocone4 - Reisverslag uit Cuiabá, Brazilië van Ger Lugt - WaarBenJij.nu

pocone4

Blijf op de hoogte en volg Ger

09 November 2012 | Brazilië, Cuiabá

Tijdens de rit hiernaartoe kregen we al uitleg over alle dieren die we tegenkwamen, o.a. ook door pech met de auto werd het donker en kwamen er veel vliegende diertjes naar binnen vliegen. We kwamen pas laat aan in de lodge na het diner direct naar bed.

Vanmorgen een wandeling in de buurt, het werd net een beetje licht. Na het ontbij een boottocht over de rivier war we weer veel dieren hebben gezien. Nu sieste in de warmte, het is hier zeker in de 30 graden. Om 4 uur gaan we straks weer rijden met de auto tot het diner en ook daarna nog een avondrit, hopelijk zonder ongedierte. Het weer valt tot nu toe erg mee, wel af en toe een onweersbui maar die duurt niet lang. Tussen de middag liggen wij samen met alle andere dieren ook te slapen.

Morgen weer verder de pantanal in nu ook weer zonder verbindingen. Daarna kan het alleen maar beter worden.

• 09 November 2012 - 23:07

Christel:

leuk om te lezen! gelukkig zijn al de binnenlandse vluchten goed gegaan. nu maar hopen dat je de siesta thuis weer uit je ritme krijgt :)

• 10 November 2012 - 10:43

Jean & Trudy:

Klinkt allemaal erg mooi, veel natuur en dieren, en mooi weer, hier echt herfst, veel wind en regen. Hier ook veel spanning in de politiek, onze nieuwe regering maakt er tot nu toe een behoorlijke puinhoop van, alles en iedereen staat in brand, volgende week een nieuwe episode van deze sage.
    Nog veel plezier en goede verdere reis,
    Trudy & Jean

• 13 November 2012 - 03:19

Ans Dietvorst-Geraets:

Beste Ger en Gonda,
    Jullie zitten in het Amozonegebied in Brazilië. Het lijkt me heel avontuurlijk. Eerlijk gezegd ken ik dat gebied niet. Het is toch nogal primitief lijkt me.Jullie genieten er wel van. Het lijkt een beetje op onthaasten. Hebben jullie een leuke groep? Ik zal jullie verslag volgen.
    Ik ga van 23 november tot 8 december naar Cambodja met mijn Belgische reisvriendin.
    Ik wil daarna graag bij jullie op bezoek komen. Ik geniet van jullie avonturen. Tot de volgende keer.
    Ik vind het toch knap en leuk om iedereen zo van jullie avonturen mee te laten genieten.
    Groetjes van Ans