Mindelo - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Ger Lugt - WaarBenJij.nu Mindelo - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Ger Lugt - WaarBenJij.nu

Mindelo

Blijf op de hoogte en volg Ger

02 Maart 2017 | Kaap Verdië, Mindelo

We zijn weer terug op Sao Vicente. Een dorpje vlak bij het vliegveld. In een zeer mooi Resort. Vanuit onze kamer hebben we uitzicht op het zwembad en het strand. Jammer genoeg maar voor 2 nachten.

We hebben de wandeling goed overleefd. Mijn knie is een beetje stijf daarom ga ik niet mee met de wandeling vandaag. Ik wil het niet forceren. De schoen van Gonda heeft het goed gehouden dus gaat zij wel mee.
De wandeling is in de buurt van het dorpje ponta do sol. Met mooie uitzichten.
Ik ga met Martin uit de groep naar het strand om de vissers te zien binnenkomen. Maar vandaag lukt hert niet de zee is te ruig zodat ze niet uitvaren.
De zee is indrukwekkend, de golven zijn huizenhoog.
We bekijken het op ons gemak op een terrasje aan zee met een lekker kopje koffie.
Om 12 uur is de wandel groep weer terug en lunchen we gezamenlijk, soep en empenadas.
Om 2 uur gaan we met de bus langs de kust route naar de boot. Halverwege hebben we nog een foto stop bij een vuurtoren.
De oversteek was, door de wind een beetje onrustig, er werden van te voren al plastic zakjes uitgedeeld.
Om 17.30 werden we meer de bus naar het hotel gebracht. Prachtig hotel. Om 7 uur eten. We nemen de catch of The day het bleek tonijn te zijn. Lekker gegrild.
Na het eten nog even buiten gezeten op ons terras.